Кошик
11311 відгуків
Нужны подарки для любимых?!Жми сюда!
+380 (63) 207-73-05
+380 (68) 313-47-87
+380 (97) 891-03-03
+380 (99) 788-00-53
вул. Плеханівська 117, Харків, Україна
Кошик
Косметика, Сумки та Аксесуари

Умови повернення та обміну товарів

Порядок прийому та заміни товару належної або неналежної якості                                                                                          

При отриманні Товару на складі перевізника, від кур'єра або продавця, покупець зобов'язаний перевірити зовнішню цілісність упаковки, після чого відкрити її і безпосередньо переконатися у належному зовнішньому стан Товару (відсутності механічних пошкоджень) і повноті його комплектації.

При невідповідності, Покупець зобов'язаний зафіксувати недоліки в акті, складеному в довільній формі. Акт повинен бути підписаний Покупцем і співробітником перевізника або продавця. При можливості недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото - або відеозйомки.

Якщо покупець не здійснив огляд посилки і не переконався в належному зовнішньому стан товару (відсутності механічних пошкоджень) і повноті його комплектації при кур'єрі або працівниках на самому відділенні служб доставки (НОВА ПОШТА, УКРПОШТА, JUSTIN, Meest Express.), то відповідальність за замовлення з інтернет-магазину ModnaFishka знімається. Претензії на адресу нашої компанії не приймаються, та розглядатися не будуть.

Дорогі наші покупці підійдіть відповідально до отримання та огляду Ваших посилок!!!

Закон «Про захист прав споживачів»          

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. У документі вказано наступне: "Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використано за призначенням".

Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» затверджено Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну/повернення:

  • гребінці, гребінці, масажні щітки;
  • одноразова продукція;
  • кисті та набори кистей;
  • пилки, бафи, полірувальники;
  • перукарські ножиці;
  • лаки та гель-лаки;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • шпильки і заколки для волосся;
  • акційні та уцінені товари;
  • друкована продукція;
  • апарати для гоління;
  • вироби з натурального та штучного волосся;
  • інструменти для манікюру , педикюру (ножиці, пилочки, фрезерні апарати та ін)

УВАГА!!! Обмін і повернення товарів з даного списку продавцем не проводиться.

Який товар підлягає поверненню і обміну             

Ми завжди намагаємося йти назустріч нашим клієнтам. Ви можете повернути товар протягом 14 днів, якщо:

  • товар не входить в Перелік, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994;
  • отримали товар неналежної якості;
  • вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки);
  • товар, не був у вживанні і не має слідів використання;
  • товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;
  • товар саме той, який був проданий нашим магазином.

Обміну або поверненню підлягає лише новий товар, який не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей. Повинні бути збережені: комплектація, цілісність і всі компоненти упаковки, ярликів, заводське маркування і покупець має оригінал документа, що підтверджує факт купівлі відповідного товару. Порушення будь-якого з цих пунктів залишає за магазином право відмовити покупцеві в обмін або повернення товару.

Процедура обміну або повернення товару                   

Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку та виявили виробничий брак) - надішліть нам на електронну пошту (vsevolod.piskun@gmail.com) з позначкою «Повернення» : 1) фотографію товару, на якій видно шлюб/дефект, 2) фотографію заводського маркування 3) фотографію заводської упаковки.4) вкажіть контактний номер .

Заводська упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін/повернення товару неможливий.

Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.

 

Повернення коштів                                                    

Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, вказані покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад.

 

Рекомендації покупцям !!!                          

При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності нашого кур'єра або співробітника НОВА ПОШТА, УКРПОШТА, JUSTIN, Meest Express, пункту самовивозу. Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися!

Товар не може бути повернуто після факту одноразового використання або пошкодження упаковки!

Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті/Укрпошті/Meest Express/пункті самовивозу!

Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, покинули поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням!

 

Додаткова інформація

Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті.

Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.

Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner