Кошик
12105 відгуків
promo_banner
+380 (63) 207-73-05
+380 (97) 891-03-03
+380 (68) 313-47-87
+380 (99) 788-00-53
вул. Плеханівська 117, Харків, Україна
Кошик
Косметика, Сумки та Аксесуари

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 100 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Якщо з якихось причин заведений товар Вам не підходить, ви маєте право на обмін/повернення придбаного товару належної якості (правного): - у разі доставляння товару службою Нова пошта або Укрпошта — до 100 календарних днів із моменту його відправлення; — у разі самовитягу товару — до 100 календарних днів від моменту отримання товару. Для уточнення інформації за процедурою обміну/повернення товару звертайтеся за телефонами (093) 528-19-15, (099) 664-83-94, (068) 313-47-87. Для обміну/повернення необхідно: Зв'язатися з співробітником call-центру та повідомити його про ваше бажання обміняти/відновлення товар за телефонами (093) 528-19-15, (099) 664-83-94, (068) 313-47-87 1. Відправити товар службою: - Новою поштою за адресою р. Харків, Нова пошта, склад No 136, лічильник ФЛП Пискун В.К., тіл.(093) 528-19-15. 2. Після відправлення товару на обмін/повернення зателефонуйте, будь ласка, у наш call-центр і повідомте номер ТТН

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner