Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 100 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Якщо з якихось причин заведений товар Вам не підходить, ви маєте право на обмін/повернення придбаного товару належної якості (правного): - у разі доставляння товару службою Нова пошта або Укрпошта — до 100 календарних днів із моменту його відправлення; — у разі самовитягу товару — до 100 календарних днів від моменту отримання товару. Для уточнення інформації за процедурою обміну/повернення товару звертайтеся за телефонами (093) 528-19-15, (099) 664-83-94, (068) 313-47-87. Для обміну/повернення необхідно: Зв'язатися з співробітником call-центру та повідомити його про ваше бажання обміняти/відновлення товар за телефонами (093) 528-19-15, (099) 664-83-94, (068) 313-47-87 1. Відправити товар службою: - Новою поштою за адресою р. Харків, Нова пошта, склад No 136, лічильник ФЛП Пискун В.К., тіл.(093) 528-19-15. 2. Після відправлення товару на обмін/повернення зателефонуйте, будь ласка, у наш call-центр і повідомте номер ТТН
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.